-Συμπεριλαμβάνονται οι φόροι στις τιμές του ξενοδοχείου;

Όλοι οι φόροι, πλην του φόρου διαμονής 1,50 €/ διαμέρισμα/ διανυκτέρευση, συμπεριλαμβάνονται στις τιμές του ξενοδοχείου.

-Υπάρχουν ειδικές τιμές ή προσφορές;

Για ειδικές τιμές ή προσφορές που μπορεί να έχουμε δείτε την ενότητα Τιμές και Προσφορές.

-Μπορώ να χρησιμοποιήσω το φορητό υπολογιστή μου και να συνδεθώ στο Internet από το ξενοδοχείο;

Ναι, υπάρχει ασύρματο δίκτυο για τον φορητό σας υπολογιστή. Η πρόσβαση στο Ίντερνετ είναι χωρίς χρέωση.

-Μπορείτε να φροντίσετε για τα αεροπορικά μας εισιτήρια;

Δυστυχώς όχι!

-Μπορείτε να φροντίσετε για ενοικίαση αυτοκινήτου ή για ταξί;

Ναι, με χαρά θα αναλάβουμε να σας βρούμε αυτοκίνητο για ενοικίαση ή ταξί σε κάθε περίπτωση που θα χρειαστείτε.

  • Κόστος για ταξί από/προς Χανιά: περίπου 15 €
  • Κόστος για ταξί από/προς αεροδρόμιο Χανίων: περίπου 15 €

-Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ακυρώσω την κράτησή μου;

Προσφέρουμε δωρεάν ακύρωση μέχρι και ένα μήνα πριν την ημερομηνία άφιξης σας. Σε περίπτωση ακύρωσης μετά την προαναφερθείσα ημερομηνία, το κόστος ακύρωσης είναι 30% επί του συνόλου της κράτησης.

-Στα δωμάτια για δύο άτομα τα κρεβάτια είναι δύο μονά ή ένα διπλό;

Μερικά από τα διαμερίσματα με ένα υπνοδωμάτιο (τύπος Α1) έχουν διπλό κρεβάτι και μερικά έχουν δύο μονά. Τα διαμερίσματα με δύο υπνοδωμάτια (τύποι Β1 και Β2) έχουν διπλό κρεβάτι ή δύο μονά στο ένα υπνοδωμάτιο και δύο μονά στο άλλο.

-Πώς μπορούμε να κάνουμε μια κράτηση;

  • Πρώτα, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα κρατήσεων.
  • Το αργότερο μετά από μία εργάσιμη ημέρα θα λάβετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μια δεύτερη φόρμα (“Φόρμα Εξουσιοδότησης Πιστωτικής Κάρτας”) για χρήση σε περίπτωση ακύρωσης. Η κάρτα σας δε θα χρεωθεί.
  • Θα πρέπει να μας συμπληρώσετε αυτή τη φόρμα και να τη στείλετε με email ή fax.
  • Έπειτα θα λάβετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) ή fax την επιβεβαίωσή μας.

-Πώς μπορώ να ζητήσω κάποια ιδιαίτερη επιθυμία μου;

Επιθυμίες που αφορούν τα διαμερίσματα (κράτηση διπλανών διαμερισμάτων, τύπος κρεβατιών, όροφος, θέα κλπ) πρέπει να γίνονται το συντομότερο. Προτείνουμε να συμπληρώνετε όλα τα πεδία της φόρμας κράτησης και ειδικά το πεδίο "σχόλια" το οποίο λαμβάνουμε πάντα υπόψη μας.

-Πόσο θα χρειαστεί μια αίτηση κράτησης να απαντηθεί;

Θα χρειαστεί περίπου μία εργάσιμη ημέρα.

-Περιλαμβάνεται πρόγευμα στην τιμή;

Ναι, Ευρωπαϊκό πρωινό σε μπουφέ περιλαμβάνεται στην τιμή.

-Υπάρχει διαθέσιμος χώρος στάθμευσης;

Ναι, υπάρχει διαθέσιμος ΔΩΡΕΑΝ χώρος στάθμευσης.

-Υπάρχει ελάχιστος αριθμός διανυκτερεύσεων που πρέπει να κάνουμε κράτηση;

Όχι δεν υπάρχει ελάχιστος αριθμός διανυκτερεύσεων.

-Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης;

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης σας ή να επεκτείνετε τη διαμονή σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν. Θα κάνουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε την κράτησή σας, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το ξενοδοχείο θα έχει διαθέσιμα διαμερίσματα τις νέες ημερομηνίες που επιθυμείτε. Για τις αλλαγές που θα γίνουν δεν υπάρχει επιπλέον κόστος.

-Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ψησταριάς;

Ευχαρίστως να χρησιμοποιείτε την ψησταριά (barbeque) μας ΔΩΡΕΑΝ τις ημέρες που δεν χρησιμοποιείται από το ξενοδοχείο για ανάλογες δραστηριότητες.

-Πού ακριβώς βρίσκεται το ξενοδοχείο;

Το ξενοδοχείο Giorgi'sBlueApartments βρίσκεται στον Καλαθά, 10 χλμ από το κέντρο των Χανίων, 8 χλμ από το αεροδρόμιο και 11 χλμ από το λιμάνι της Σούδας. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στους παρακάτω χάρτες ή εξετάζοντας τον χάρτη που φτιάξαμε στο google για εσάς.

-Ποιες είναι οι αποστάσεις του ξενοδοχείου από τα περίχωρα;

  • Απόσταση από τη θάλασσα: 30 m
  • Πλησιέστερη αμμώδης παραλία: Καλαθάς, 800 m
  • Πλησιέστερο mini market: 500 m
  • Πλησιέστερο εστιατόριο: 500 m
  • Πλησιέστερη πόλη: Χανιά, 10 km
  • Στάση λεωφορείων για Χανιά: 500 m / 6 λεωφορεία ημερησίως.
  • Κοντινότερο χωριό με ταβέρνες, supermarkets, κλπ: Κουνουπιδιανά, 3 km

-Τι επιβεβαίωση κράτησης λαμβάνουμε;

Λαμβάνετε μήνυμα επιβεβαίωσης κράτησης με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή fax.

-Με τι τρόπους μπορούμε να σας πληρώσουμε;

Αποδεχόμαστε πληρωμές με μετρητά και πιστωτικές κάρτες.

-Τι γίνεται εάν δεν θέλω να καταχωρήσω τον αριθμό της κάρτας μου στο Internet;

Οι πληροφορίες που αφορούν την κάρτα σας μας αποστέλλονται μόνο μέσω fax. Έτσι δεν χρειάζεται να αναλάβετε κανένα ρίσκο.

-Υπάρχει η δυνατότητα να έχω ένα δωμάτιο με πρόσβαση μέσω αναπηρικής καρέκλας;

Δυστυχώς όχι. Το ξενοδοχείο μας δεν παρέχει τις απαραίτητες διευκολύνσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες.