blue appartnents header
Συχνές Ερωτήσεις
Σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ή ασάφεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε να δείτε την παρακάτω λίστα συχνών ερωτήσεων. Εάν δεν βρείτε την απάντηση για την οποία ενδιαφέρεστε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ποιες είναι οι αποστάσεις του ξενοδοχείου από τα περίχωρα;
Που ακριβώς βρίσκεται το ξενοδοχείο;
Πως μπορούμε να κάνουμε μια κράτηση;
Πως μπορώ να ζητήσω κάποια ιδιαίτερη επιθυμία μου;
Πως μπορώ να φτάσω στο ξενοδοχείο;
Πόσο θα χρειαστεί μια αίτηση κράτησης να απαντηθεί;
Περιλαμβάνεται πρόγευμα στην τιμή;
Μπορείτε να φροντίσετε για τα αεροπορικά μας εισητήρια;
Μπορείτε να φροντίσετε για ενοικίαση αυτοκινήτου ή για ταξί;
Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το φορητό υπολογιστή μου και να συνδεθώ στο Internet από το ξενοδοχείο;
Με τι τρόπους μπορούμε να σας πληρώσουμε;
Υπάρχουν ειδικές τιμές ή προσφορές;
Υπάρχει η δυνατότητα να έχω ένα δωμάτιο με πρόσβαση μέσω αναπηρικής καρέκλας;
Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ψησταριάς;
Υπάρχει ελλάχιστος αριθμός διανυκτερεύσεων που πρέπει να κάνουμε κράτηση;
Τι γίνεται εάν δεν θέλω να καταχωρήσω τον αριθμό της κάρτας μου στο Internet;
Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ακυρώσω την κράτησή μου;
Τι επιβεβαίωση κράτησης λαμβάνουμε;
Στα δωμάτια για δύο άτομα τα κρεβάτια είναι δύο μονά ή ένα διπλό;
Συμπεριλαμβάνονται οι φόροι στις τιμές του ξενοδοχδείου;
Επιτρέπονται τα κατοικίδια στο ξενοδοχείο;
Είναι διαθέσιμος χώρος στάθμευσης;